✔️ Levering hjem eller pakkeshop ✔️ 100% økologisk og bæredygtigt  ✔️ Ingen minimumsordre ✔️ Altid friske grøntsager og frugter

FAQ - abonnementer 

Hvordan foregår betalingen?

Første gang du gennemføre en abonnementsbestilling, anvender du det kreditkort som vi fremover skal hæve beløbet for dit abonnement på.
 


Hvilke kreditkort kan jeg anvende?

Der kan anvendes Dankort, Visa og Mastercard

 


Får jeg en kvittering?

Vi håndterer dit abonnement som en almindelig ordre. Første gang får du en email med ordrebekræftelse, men de fortløbende gange vil der ikke sendes en email. Det antages som værende en del af første ordre.

 


Hvad sker der hvis mit kreditkort udløber?

Når dit kort er udløbet, sender vi et betalingslink som du bedes gennemfører med dit nye kreditkort. Herefter fortsætter abonnementet uden yderligere ulejlighed for dig.

 


Kan jeg ændre mit abonnement?

Ja, det kan du.

  1. Log ind på din konto og afmeld dit nuværende abonnement.
  2. Herefter handler du på almindeligvis i shoppen og vælger et af vores faste abonnementsprodukter, og gennemføre købet. Nu fortsætter dit abonnement efter din nye bestilling.
     

Hvornår får jeg mine varer?

Afsendelse af abonnementer følger vores almindelige leveringsdage og deadline for bestilling. Det vil sige, at den dag du bestiller første gang, vil afgøre hvilken dag i ugen du får leveret. Herefter bliver dine varer leveret ud fra det interval du hat valgt.